موسیقی رقص در بحران: بایکوتهای فرهنگی و تقسیمبندیهای عمیق
بحثهای داغ درباره بایکوت رویدادهای موسیقی مانند Boiler Room به دلیل ارتباطات شرکت مادر با اسرائیل. هنرمندان و مخاطبان درباره اخلاقیات اعتراض و حفظ استقلال فرهنگی مناقشه میکنند.

بحران بایکوت در دنیای موسیقی رقص
موسیقی رقص با تقسیمبندیهای عمیق مواجه شده است، زیرا هنرمندان و مخاطبان به دلیل ارتباطات شرکت مادر Boiler Room با اسرائیل، این رویدادها را بایکوت میکنند. شرکت KKR که مالک Superstruct (شرکت مادر Boiler Room) است، سرمایهگذاریهای قابل توجهی در اسرائیل دارد، از جمله در شرکت رسانهای Axel Springer که آگهیهای مسکن در کرانه باختری را مدیریت میکند.
- هنرمندان بزرگی مانند Massive Attack و King Gizzard موسیقی خود را از Spotify حذف کردهاند
- بارکلیز sponsorship فستیوالهای Live Nation را به دلیل فشارهای اعتراضی متوقف کرد
- Boiler Room ادعا میکند که "همیشه بدون عذرخواهی طرفدار فلسطین خواهد بود"
"همه چیز خوب از پایین به بالا میآید" - دیجی جیوتی "ما داریم خودمان را تکه تکه میکنیم" - گیدئون
این بحثها نشاندهنده یک "آشکارسازی بزرگ" در صنعت موسیقی است، جایی که مسائل سیستماتیک مربوط به سرمایهگذاری خصوصی و استقلال فرهنگی به سطح آمدهاند.
