بررسی بازی Painkiller: ریبوتی فاقد هویت
بررسی بازی Painkiller نسخه ریبوتی شده که گرافیک خوب و عملکرد فنی قابل قبولی دارد اما از هویت و جذابیت لازم برخوردار نیست. این بازی یک شوتر اول شخص کو-آپ با حال و هوای مشابه Doom Eternal است.

بررسی بازی Painkiller
بازی Painkiller به عنوان ریبوتی از عنوان کلاسیک ۲۰۰۴ توسط استودیوهای Anshar Studios و 3D Realms توسعه یافته است. این بازی یک شوتر اول شخص کو-آپ است که گرافیک قابل قبولی دارد و از نظر عملکرد فنی روی سیستمهای معمولی مانند RTX 3070 با فریمریت بالای ۱۳۰ اجرا میشود. سلاحهای بازی به خوبی طراحی شدهاند و حس قدرت خوبی به بازیکن منتقل میکنند. اما بازی از نظر داستانی و شخصیتپردازی ضعیف عمل میکند و فاقد هویت مشخصی است.
- طراحی مراحل به سبک بازیهای مانند Warhammer: Vermintide با قابلیت کو-آپ تا سه نفر
- وجود سیستم کارتهای تاروت و مزایای شخصیتها که تاثیر چندانی در گیمپلی ندارند
- گیمپلی تکراری با تمرکز بر کشتن امواج دشمنان بدون نیاز به استراتژی پیچیده
- همراهی باتها در حالت تکنفره که گاهی بازی را بیش از حد آسان میکند
- حالت روگلایک جانبی به عنوان محتوای اضافه برای افزایش ارزش بازی
“Painkiller واقعا یکی از بازیهاییست که تا حالا ساخته شده” “در اکثر مواقع استراتژی خاصی راجع به مقابله با دشمنان وجود ندارد”
این بازی برای علاقهمندان به شوترهای اول شخص میتواند گزینه قابل قبولی باشد اما در مقایسه با عناوین مشابه مانند Doom Eternal جذابیت کمتری دارد.
