اختلال گسترده در خدمات وودافون: هزاران کاربر با مشکل مواجه شدند
دهها هزار کاربر وودافون در گزارشهای خود اعلام کردند که قادر به استفاده از اینترنت، تماسهای تلفنی و دسترسی به اپلیکیشن نیستند. این اختلال در شهرهای مختلف بریتانیا گزارش شده است.

اختلال گسترده در شبکه وودافون
شرکت وودافون از بروز یک مشکل عمده در شبکه خود که خدمات پهنباند، 4G و 5G را تحت تاثیر قرار داده است، خبر داد. این اختلال از ساعت ۱۵ روز دوشنبه آغاز شد و تا ساعت ۱۶:۱۶ تعداد گزارشهای دریافتی به بیش از ۱۳۵,۰۰۰ مورد رسید.
- بیش از دو سوم گزارشها مربوط به اختلال در خدمات اینترنت پهنباند خانگی
- حدود یک چهارم گزارشها مربوط به دسترسی به اینترنت موبایل
- ۸ درصد کاربران عدم امکان برقراری تماس به دلیل عدم وجود سیگنال موبایل
- برخی کاربران همچنین از عدم دسترسی به اپلیکیشن و وبسایت وودافون گزارش دادند
سخنگوی وودافون اعلام کرد: "ما از یک مشکل عمده در شبکه خود که خدمات پهنباند، 4G و 5G را تحت تاثیر قرار داده آگاهیم و در حال تلاش برای رفع آن در اسرع وقت هستیم."
این اختلال در شهرهای مختلف از جمله لندن، بیرمینگهام، کاردیف، گلاسگو و منچستر گزارش شده است.
