فناوری Path Tracing استاندارد جدید صنعت بازیسازی خواهد شد
استودیو اد سافتور، سازنده سری بازیهای DOOM و Quake، معتقد است فناوری Path Tracing در آیندهای نزدیک به استاندارد جدید صنعت بازیسازی تبدیل خواهد شد.

فناوری Path Tracing آینده صنعت بازیسازی
استودیو اد سافتور (Id Software) که خالق سریهای معروف DOOM و Quake است، پیشبینی میکند که فناوری Path Tracing به زودی به استاندارد جدیدی در صنعت بازیسازی تبدیل خواهد شد. این فناوری که نوعی رندرینگ پیشرفته محسوب میشود، قادر است نورپردازی و سایهها را با دقت بیسابقهای شبیهسازی کند و تجربه بصری بسیار واقعیتری را برای بازیکنان به ارمغان آورد.
- Path Tracing کیفیت تصویر را به سطح جدیدی میبرد
- سازنده بازیهای DOOM و Quake از این فناوری حمایت میکند
- این فناوری نیازمند سختافزارهای قدرتمند گرافیکی است
- صنعت بازیسازی به سمت واقعگرایی بیشتر حرکت میکند
- استانداردسازی این فناوری میتواند بازیسازی را متحول کند
“فناوری Path Tracing در آیندهای نزدیک به استاندارد جدید صنعت بازیسازی تبدیل خواهد شد.”
با توجه به پیشرفتهای اخیر در سختافزارهای گرافیکی، به نظر میرسد صنعت بازیسازی در آستانه تحولی بزرگ در زمینه گرافیک و نورپردازی قرار دارد.
