تیم Resident Evil: Requiem در مورد ترسناک بودن بازی خود تردید دارند
سازندگان Resident Evil: Requiem اعتراف کردهاند که پس از سالها کار بر روی این فرنچایز، دیگر نمیدانند بازیشان واقعاً ترسناک است یا خیر. این بازی قرار است به سبک بقای ترس بازگردد.

تردید سازندگان Resident Evil در مورد ترسناک بودن بازی
تیم توسعه Resident Evil: Requiem در مصاحبهای در Tokyo Game Show 2025 اقرار کردند که پس از سالها ساخت نسخههای مختلف این فرنچایز، دیگر به درستی نمیدانند بازیشان برای مخاطبان واقعاً ترسناک است یا نه. کارگردان بازی «کوشی ناکانیشی» توضیح داد که تیم توسعه به دلیل تجربه طولانی در ساخت بازیهای ترسناک، دیگر توان تشخیص المانهای ایجاد ترس را به سادگی گذشته ندارد.
- نگرانی تیم درباره ترسناک بودن بازی قبل از نمایش دمو در SGF و Gamescom
- تمرکز بازی جدید بر سبک بقای ترس مشابه نسخه دوم سری
- هشدار درباره اضافه شدن بیش از حد المانهای اکشن که ممکن است کیفیت ژانر وحشت را کاهش دهد
- ایدههای رد شده مانند قطع شدن پای شخصیت اصلی در مراحل توسعه
- نیاز به بازخورد مخاطبان برای اطمینان از ترسناک بودن بازی
“آنقدر از این دست بازیها ساختهایم که دیگر خودمان نمیفهمیم آیا واقعاً ترسناک هستند یا نه، تا زمانی که کسی آن را تجربه کند.”
سازندگان مصمم هستند با بازگشت به ریشههای سری و تمرکز بر واکنشهای بازیکنان، تجربهای متفاوت برای طرفداران در تاریخ انتشار ۸ اسفند ۱۴۰۴ ایجاد کنند.
