آزمون فیزیکی: اگر دانشآموزان آکادمی موفقیت میتوانند ماراتن آموزشی را بدوند — من هم میتوانم ۲۶ مایل بدوم
اوا ماسکویتز، بنیانگذار آکادمی موفقیت، درباره ارتباط بین دویدن ماراتن و چالشهای آموزشی مینویسد و تأکید میکند که آموزش یک ورزش استقامتی است که به پشتکار و الگوسازی نیاز دارد.

ماراتن آموزشی: وقتی رهبری با عمل همراه میشود
اوا ماسکویتز، بنیانگذار و مدیرعامل آکادمی موفقیت — بزرگترین شبکه مدارس charter در نیویورک — در این مقاله ارتباط عمیق بین دویدن ماراتن فیزیکی و ماراتن آموزشی را بررسی میکند. او در سن ۶۰ سالگی اولین ماراتن نیویورک را دوید و اکنون برای دومین بار در این مسابقه شرکت میکند. ماسکویتز اعتقاد راسخ دارد که رهبری باید با الگوسازی همراه باشد؛ یعنی “نشان دادن، نه فقط گفتن”.
- آموزش را یک ورزش استقامتی میداند که ۱۳ سال طول میکشد
- دانشآموزان باید از چالشها و ناامیدیها عبور کنند
- شکستهای occasional را پشت سر بگذارند و دوباره تلاش کنند
- آکادمی موفقیت از یک مدرسه با ۱۶۵ دانشآموز به nearly ۶۰ مدرسه گسترش یافته است
- ۷۵٪ دانشآموزان اولین نفر در خانواده خود هستند که به کالج میروند
“ما معیارها را بالا گذاشتیم و به کودکان ابزار و حمایت لازم برای رسیدن به آن را دادیم — و آنها ثابت کردند که چه چیزی ممکن است.” “خط پایان ماراتن در سنترال پارک نیست. در هر کودکی است که در مراسم فارغالتحصیلی از صحنه عبور میکند.”
آکادمی موفقیت در حال گسترش ملی است و با حمایت ۵۰ میلیون دلاری ken griffin، اولین مدارس خود را در فلوریدا در سال ۲۰۲۷ افتتاح خواهد کرد. این مقاله بر اهمیت community، استانداردهای بالا و باور به توانایی کودکان تأکید میکند.
