
ساکنان نیویورک ۴ هزار دلار برای تزیین کدوهای هالووین هزینه میکنند
رقابتهای تزیین porchهای هالووین در نیویورک به اوج خود رسیده و ساکنان مبالغ هنگفتی برای ایجاد منظرههای کدو هزینه میکنند. هیلاری والاس با ۴۰۰۰ کدو نمایشی چشمگیر خلق کرده است.

رقابت تزیین porchهای هالووین در نیویورک
رقابتهای تزیین porchهای هالووین در نیویورک به حدی شدت گرفته که ساکنان محلههای ثروتمند مانند Upper West Side مبالغ هنگفتی برای ایجاد منظرههای کدو (pumpkinscaping) هزینه میکنند. هیلاری والاس، مالک یک شرکت طراحی داخلی، امسال حدود ۴۰۰۰ دلار برای تزیین porch خانهاش که شامل ۷ پالت کدو و دو چشم غولآسا است، هزینه کرده است. این روند تنها محدود به نیویورک نیست و در حومه شهر نیز شرکتهایی مانند Platinum Porches و The Entry Edit خدمات طراحی و تحویل کدو را با هزینههای ۳۲۵ تا ۱۲۰۰ دلار ارائه میدهند.
- هیلاری والاس با موضوع "همیشه کسی تو را تماشا میکند" نمایشی mystique با الهام از New Orleans خلق کرده است
- کیتی پتروتزیلو از Bronxville حدود ۴۵۰ دلار برای یک توده ۵۰ کدویی هزینه کرده است
- مارک اوان از Maniac Pumpkin Carvers با حکاکیهای intricate مشتریان ثروتمند Brooklyn و Manhattan را جذب میکند
- کریستی همریک در Upper East Side چهار تم مختلف را از آگوست آغاز کرده و از جمجمههای سفید ceramic استفاده میکند
هیلاری والاس: "مردم letters زیر در من قرار میدهند که اولین عکس هالووین کودکشان را روی porch من گرفتند" کیتی پتروتزیلو: "این هزینه ارزش دارد زیرا مجبور نبودم کدوها را حمل کنم و بچینم"

