طرحهای ضعیف ممدانی برای مدارس نیویورک نشان میدهد که او واقعاً علاقهای به حکومت بر شهر ندارد
طرحهای آموزشی زهران ممدانی نه تنها به معنای فاجعه برای کودکان شهر است، بلکه نشان میدهد که او علاقهای به حکومت واقعی بر گاتهام ندارد.

تحلیل طرحهای آموزشی ممدانی
این مقاله به بررسی طرحهای آموزشی زهران ممدانی، نامزد انتخابات شهرداری نیویورک میپردازد. نویسنده معتقد است که طرحهای او نه تنها مشکلاساسی سیستم آموزشی را حل نمیکند، بلکه نشان میدهد که ممدانی علاقهای به حکومت واقعی بر شهر ندارد.
- تمرکز بر افزایش بودجه بدون توجه به کارایی واقعی
- پذیرش قانون کاهش اندازه کلاسها که ممکن است مدارس موفق را تحت تاثیر قرار دهد
- پیشنهاد تسهیلات تحصیلی برای معلمان بدون حل مشکل کیفیت آموزش
- تمایل به کنار گذاشتن کنترل شهرداری بر مدارس
"طرحهای ممدانی برای مدارس نه تنها به معنای فاجعه برای کودکان شهر است، بلکه نشان میدهد که او علاقهای به حکومت واقعی بر گاتهام ندارد."
این تحلیل نشان میدهد که رویکرد ممدانی بیشتر بر سیاستهای پوپولیستی متمرکز است تا حل واقعی بحران آموزشی نیویورک.
