
جمالینژاد: اردستان باید با «برند ملی انار» شناخته شود
استاندار اصفهان تأکید کرد که اردستان ظرفیت تبدیل به «مبدأ نوآوری ملی در حوزه انار» را دارد و باید با هویت بصری منحصربهفرد و بازار دیجیتال اختصاصی شناخته شود.

جشنواره انار اردستان و چشمانداز برند ملی
مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان، در نخستین جشنواره انار اردستان بر ظرفیتهای بیبدیل این شهرستان در نیروی انسانی نخبه، اقتصاد کشاورزی و جذب گردشگر تأکید کرد. وی انار را «نماد همافزایی انسان و زمین» خواند و برنامههای نمادین این رویداد را اعلام نمود.
- رونمایی از برند ملی انار اردستان و افتتاح قطب نوآوری محصولات انار
- امضای تفاهمنامه صادرات انار به بازارهای بینالمللی و اعطای گرنت به ایدههای خلاقانه
- راهاندازی سامانه «بازار دیجیتال انار» برای حمایت از کارآفرینان جوان
- پیشنهاد برگزاری رکورد جهانی با دانههای انار و ایجاد «گذر فرهنگ و انار»
- اجرای برنامه «پوست انار، ثروت پاک» برای تبدیل محصولات جانبی به فرصت اقتصادی
جمالینژاد: «این جشنواره آغاز راهی تازه برای تبدیل اردستان به شهر برند شده کشاورزی و گردشگری است.»
این طرحها با هدف حمایت از کارآفرینان جوان و بازاریابی هوشمند برای محصولات روستایی طراحی شدهاند.

