پژوا یک ساله شد: توسعه پلتفرم اسپانسرشیپ پادکستها و کانالهای یوتیوب
پلتفرم پژوا پس از یک سال فعالیت موفق به فراهمآوری اسپانسرشیپ برای نزدیک به ۵۰۰ قسمت پادکست شده و حالا خدمات خود را به کانالهای یوتیوب گسترش داده است. صنعت کالاهای پرمصرف بزرگترین اسپانسر این پلتفرم بودهاند.

پلتفرم پژوا یکساله شد و خدماتش گسترش یافت
پلتفرم اسپانسرشیپ پژوا که همزمان با روز جهانی پادکست فعالیت خود را آغاز کرد، یکساله شده است. این پلتفرم در سال اول فعالیت خود زمینه اسپانسرشیپ کسبوکارها در نزدیک به ۵۰۰ قسمت از پادکستهای مختلف را فراهم کرده و حالا خدمات خود را به اسپانسرشیپ کانالهای یوتیوب نیز گسترش داده است. پادکستها با داشتن ۷ میلیون مخاطب در ایران و اعتماد ۸۰ درصدی听众 به میزبان، فضای مناسبی برای تبلیغات هستند.
- تسهیل فرآیند اسپانسرشیپ با دسترسی یکجا به پادکستها و دادههای جامع
- پرطرفدارترین پادکستها برای اسپانسرشیپ: «رخ»، «دیالوگ باکس»، «جافکری»
- محبوبترین موضوعات: پادکستهای «تاریخی»، «توسعه فردی» و «کسبوکاری»
- صنعت کالاهای تندمصرف (FMCG) بزرگترین اسپانسر پادکستها
- افزوده شدن اسپانسرشیپ کتابهای صوتی و پریرول فیلمها در آینده نزدیک
“ویدئوهای تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب نسبت به سلبریتیهای سنتی، ۳ برابر بیشتر بازدید دارد.” “۶۰ درصد مخاطبان یوتیوب ترجیح میدهند توصیه یوتیوبر موردعلاقهشان را برای خرید بپذیرند.”
پژوا با تسهیل فرآیندهای مالی و ارائه فاکتور رسمی، به چرخه اقتصادی پادکستها و بهبود محتوای آنها کمک میکند.
