نگرانی درباره قیمت عرضه اولیه لنزکارت و ارزشگذاری استارتاپهای هندی
عرضه اولیه ۸۲۱ میلیون دلاری لنزکارت در کمتر از پنج ساعت به فروش رسید، اما قیمتگذاری آن نگرانیهایی درباره ارزشگذاری بیش از حد استارتاپهای هندی ایجاد کرده است.

نگرانیهای ارزشگذاری استارتاپهای هندی
عرضه اولیه لنزکارت سولوشنز با ارزش ۸۲۱ میلیون دلار در کمتر از پنج ساعت به طور کامل به فروش رسید، اما قیمتگذاری این شرکت نگرانیهایی را در مورد ارزشگذاری بیش از حد استارتاپهای هندی در بازارهای عمومی ایجاد کرده است. این موضوع توجه سرمایهگذاران و تحلیلگران بازار را به خود جلب کرده است.
- واکنش سرمایهگذاران: DSP Asset Managers پس از انتقادات رسانههای اجتماعی از ارزشگذاری این عرضه اولیه، از سرمایهگذاری خود دفاع کرد
- تأیید پتانسیل کسبوکار: این صندوق سرمایهگذاری کسبوکار لنزکارت را "قوی و مقیاسپذیر" توصیف کرد
- اعتراف به قیمت بالا: با این حال، DSP پذیرفت که این معامله "گران" بوده است
"شرکت کسبوکار قوی و مقیاسپذیری دارد اما این معامله گران بود" - DSP Asset Managers
این رویداد نشان میدهد که بازار سرمایه هند در حال بررسی دقیقتر ارزشگذاری استارتاپهایی است که به بازار عمومی وارد میشوند.
تگها:
لنزکارت سولوشنزعرضه اولیهاستارتاپهاارزشگذاریصندوقهای سرمایهگذاریهندDSP SASرسانههای اجتماعیخردهفروشی