انتقاد کارگردان هنری Deus Ex از ظاهر بصری نسخه ریمستر
جری اوفلاهرتی، کارگردان هنری نسخه اصلی Deus Ex، از ریمستر این بازی که توسط Aspyr ساخته شده انتقاد کرد و گفت: “متاسفم برای هر کسی که درگیر این پروژه بوده.”

انتقاد تند کارگردان هنری Deus Ex از ریمستر
ریمستر بازی Deus Ex که توسط استودیوی Aspyr توسعه یافته است، با واکنشهای منفی فراوانی مواجه شده. جری اوفلاهرتی، کارگردان هنری نسخه اصلی این بازی، در مصاحبهای نظر خود را بیان کرد و آشکارا نارضایتی خود را از این پروژه اعلام نمود. وی با جملاتی چون “اوه، واقعا که. نه. اصلا نیازی به این کار نبود” مخالفت صریح خود را نشان داد. اوفلاهرتی در ادامه با لحنی تسلیمآمیز افزود: “اگر قرار است این کار انجام شود، خب باشه، چرا که نه؟” که نشاندهنده ناامیدی او از روند فعلی صنعت بازیسازی است.
- Deus Ex هرگز بازی با گرافیک فوقالعاده نبوده اما همواره فضاسازی و سبک هنری متمایزی داشته است.
- اوفلاهرتی تأکید کرد که توسعهدهندگان باید از نقاط قوت موتور بازی استفاده میکردند و به سراغ قابلیتهای غیرممکن نمیرفتند.
- واکنش کاربران نیز منفی بود؛ یکی از هواداران نوشت: “آنها گرافیک ۱۹۹۹ را به گرافیک ۲۰۰۳ تبدیل کردند.”
- کاربر دیگری پرسید: “چطور کسی متوجه نشد که این ظاهر بصری چقدر ضعیف است؟”
“متاسفم برای هر کسی که درگیر این پروژه بوده.”
“اوه مرد، نه.”
امید است که Aspyr به این انتقادات توجه کند و تغییرات لازم را اعمال نماید، حتی اگر منجر به تأخیر در انتشار بازی شود. یکی از راهحلهای پیشنهادی، افزودن قابلیت سوییچ بین گرافیک قدیمی و جدید مشابه ریمسترهای Tomb Raider است.
