
توضیح مدیر Take-Two درباره نقش هوش مصنوعی در توسعه بازیهای GTA
مدیرعامل Take-Two اعتقاد دارد هوش مصنوعی فعلاً توانایی تولید محتوای در سطح راکاستار را ندارد و صرفاً بر اساس دادههای گذشته عمل میکند.

نقش هوش مصنوعی در توسعه بازیهای جیتیای
استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، در گفتوگوی اخیر خود در نیویورک به بررسی جایگاه هوش مصنوعی در تولیدات این شرکت پرداخت. او با اشاره به گمانهزنیهای موجود درباره آینده سری بازیهای Grand Theft Auto، تاکید کرد که اگرچه هوش مصنوعی در برخی حوزهها مفید است، اما هنوز توانایی خلق محتوایی در سطح استانداردهای استودیو راکاستار را ندارد.
- حفاظت از داراییهای معنوی: زلنیک اشاره کرد که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی قابل حفاظت قانونی نخواهد بود
- محدودیتهای فناوری: هوش مصنوعی نمیتواند پروژههای پیچیده مانند کمپینهای بازاریابی یا تولید بازی GTA را ارائه دهد
- تکراری بودن نتایج: هوش مصنوعی صرفاً بر اساس دادههای گذشته عمل میکند و محتوای تولیدی آن در نهایت تکراری خواهد بود
- عدم تطابق با رویکرد Take-Two: روشهای خلاقانه این شرکت با رویکرد مبتنی بر دادههای گذشته سازگار نیست
"هرجا که دادههای گذشته ملاک باشد، هوش مصنوعی عملکرد خوبی دارد، اما آنچه ما در Take-Two انجام میدهیم با این رویکرد سازگار نیست"
"نتیجه کار چیزی کاملاً تکراری و سطحی خواهد بود"
به نظر میرسد که علیرغم پیشرفتهای فناوری، هوش مصنوعی هنوز جایگاه اصلی خود در توسعه بازیهای پیچیده و خلاقانه را پیدا نکرده است.

