درجه سختی جدید بازی Dying Light: The Beast با الهام از Alien: Isolation و Resident Evil 3
تیمون اسمکتالا، کارگردان Dying Light، جزئیات حالت Nightmare جدید را فاش کرد که با الهام از بازیهای Alien: Isolation و Resident Evil 3 طراحی شده و تجربهای واقعیتر و چالشبرانگیزتر ارائه میدهد.

حالت Nightmare جدید در Dying Light: The Beast
تیمون اسمکتالا، کارگردان مجموعه Dying Light در استودیو Techland، جزئیات جدیدی درباره محتواهای آتی بازی ارائه داد. مهمترین این محتواها حالت Nightmare Mode است که به زودی به بازی اضافه خواهد شد. این حالت با الهام از مکانیکهای بازیهای Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis طراحی شده تا تجربهای بسیار چالشبرانگیزتر و واقعیتر خلق کند.
- تیم توسعه در حال بازطراحی رفتار تمام باسها برای افزایش غیرقابل پیشبینی بودن آنهاست.
- تغییرات قابل توجهی روی دشمنان Volatile اعمال خواهد شد تا هوشمندانهتر عمل کنند.
- هدف اصلی تقویت عمق و واقعیت بازی است، نه صرفاً افزایش سختی.
- حالت Nightmare پس از بهروزرسانی New Game+ و Legend Levels معرفی میشود.
- بازیکنان میتوانند در چالشهای جامعه شرکت کرده و جوایز انحصاری دریافت کنند.
تیمون تأکید کرد: "تمرکز اصلی بر خلق چرخهای واقعیتر از بقا است که شامل مکانیکهای جدیدی نیز میشود."
این تغییرات باعث میشود دشمنان آسیب بیشتری وارد کنند اما تجربه بازی عمیقتر شود.
این بهروزرسانی بخشی از برنامه محتوایی است که تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت و اولین چالش جامعه شامل رسیدن به ۶۰ میلیون اندام بریده شده توسط کاربران است.
