کارگردان MindsEye ادعا میکند نیروهای داخلی و خارجی عرضه بازی را مختل کردند
لزلی بنزیز، کارگردان بازی MindsEye، در جلسه داخلی مدعی شد خرابکاران درون شرکت باعث استقبال ضعیف از بازی شدهاند و نیروهای داخلی و خارجی روند عرضه را مختل کردند.

ادعاهای جنجالی کارگردان MindsEye
لزلی بنزیز، کارگردان بازی MindsEye و بنیانگذار استودیوی Build a Rocket Boy، در جلسه داخلی با کارکنان مدعی شد که «خرابکارانی» درون شرکت باعث استقبال ضعیف از این بازی شدهاند. این جلسه پس از انتشار بازی و واکنشهای منفی منتقدان برگزار شد. بنزیز فضای منفی علیه بازی را «بیدلیل» خواند و ادعا کرد نیروهای «داخلی و خارجی» روند عرضه را مختل کردهاند. او تاکید کرد خرابکاران درون شرکت شناسایی و کنار گذاشته خواهند شد، پیامی که تنها یک هفته بعد از اعلام تعدیل نیروها در شرکت مطرح شد.
- بنزیز در جلسه گفت: “برایم چندشآور است که کسی بتواند میان ما بنشیند، چنین رفتاری داشته باشد و همچنان اینجا کار کند.”
- گزارش بیبیسی روایت متفاوتی از کارکنان سابق ارائه میدهد که مدیریت بنزیز را زیر سؤال میبرند.
- کارکنان سابق از فرهنگ کاری فشرده و نادیده گرفتن مشکلات توسط مدیریت خبر دادند.
- گروهی از توسعهدهندگان MindsEye نامهای سرگشاده علیه مدیران استودیو امضا کردند.
- استودیو در بیانیه مسئولیت کامل عرضه اولیه را پذیرفت اما ادعای نیروهای داخلی و خارجی را رد نکرد.
“لزلی هیچوقت تصمیم نگرفت چه بازی میخواهد بسازد. هیچ مسیر مشخصی وجود نداشت.” – جیمی، کارمند سابق
“مهم نبود روی چه چیزی کار میکردی، تیکت لزلی باید در اولویت انجام میشد.” – بن نیوبون، تحلیلگر ارشد داده سابق
این اولین بار نیست که واکنش منفی به بازی به گردن دیگران انداخته میشود و نشاندهنده تنشهای داخلی در استودیوی Build a Rocket Boy است.
