کارگردان فرنچایز Predator از توسعه بازی جهانباز برای این عنوان حمایت کرد
دن تراختنبرگ، کارگردان فیلمهای Predator، از ایده ساخت یک بازی اکشن-ماجراجویی جهانباز در سطح بازیهایی مانند Assassin's Creed برای این فرنچایز حمایت کرده است.
حمایت کارگردان Predator از توسعه بازی جهانباز
دن تراختنبرگ، کارگردان فیلمهای Predator شامل Prey و Badlands، در مصاحبهای اعلام کرد که شدیداً از ایده ساخت یک بازی اکشن-ماجراجویی سومشخص در سطح عناوینی مانند Uncharted یا Assassin's Creed برای این فرنچایز حمایت میکند. او معتقد است دنیای Predator پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک بازی سرگرمکننده دارد و امیدوار است چنین پروژهای روزی محقق شود.
- تراختنبرگ اشاره کرد که بازی Predator: Concrete Jungle که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد را از دست داده است
- او در گذشته حتی یک مرحله از بازی Predator را برای مسابقهای در مجله GamePro طراحی کرده بود
- کارگردان گفته که فیلم Badlands از بازیهایی مانند Shadow of the Colossus الهام گرفته است
- بازیهای Half-Life 2، Prince of Persia و Uncharted از تأثیرگذارترین بازیها بر دیدگاه او هستند
- آخرین بازی این مجموعه یعنی Predator: Hunting Grounds سال گذشته برای کنسولهای نسل جدید منتشر شد
تراختنبرگ گفت: "واقعا دوست دارم یک بازی اکشن-ماجراجویی سومشخص مانند Uncharted یا Assassin's Creed برای Predator ساخته شود" او افزود: "بهنظرم بازی با دنیای Predator کلی سرگرمکننده است و امیدوارم چنین پروژهای روزی تحقق پیدا کند"
