ساکرپانچ احتمال ساخت بازیهای Sly Cooper یا inFamous را بررسی میکند
استودیوی ساکرپانچ پس از موفقیت Ghost of Yotei در حال بررسی پروژه بعدی خود است و احتمال بازگشت به مجموعههای Sly Cooper یا inFamous را دور از ذهن نمیداند.

آینده استودیوی ساکرپانچ پس از Ghost of Yotei
استودیوی Sucker Punch که اخیراً بازی Ghost of Yotei را با موفقیت منتشر کرده، اکنون به فکر پروژه بعدی خود است. مدیران این استودیو اعلام کردهاند که احتمال بازگشت به مجموعههای محبوب قدیمی مانند Sly Cooper یا inFamous را بررسی خواهند کرد.
- تمرکز استودیو تنها بر روی یک پروژه در هر زمان معطوف خواهد بود
- تصمیمگیری بر اساس زمان و منابع مورد نیاز هر پروژه انجام میشود
- مدیران استودیو به کیفیت بالای تولیدات خود ادامه خواهند داد
- “برایان فلمینگ”: “انتخاب ما به تمرکز و زمان لازم برای هر پروژه بستگی دارد”
- “نیت فاکس”: “علاقهمندیم روی نسخههای بیشتری از inFamous کار کنیم”
این استودیو که از سال ۲۰۰۱ با Sly Cooper کار خود را آغاز کرد، اکنون به یکی از معتبرترین توسعهدهندگان بازی برای پلیاستیشن تبدیل شده است.
