استودیوی Sucker Punch بر پروژههای تکی تمرکز خواهد کرد
مدیر استودیو Sucker Punch تأکید کرد که این استودیو پس از انتشار Ghost of Yotei همچنان به عنوان توسعهدهنده تکپروژهای فعالیت خواهد کرد و روی یک فرنچایز متمرکز میماند.

آینده استودیوی Sucker Punch پس از Ghost of Yotei
برایان فلمینگ، همبنیانگذار و مدیر استودیو Sucker Punch در مصاحبهای تأکید کرد که این استودیو حتی پس از انتشار بازی Ghost of Yotei به عنوان یک توسعهدهنده تکپروژهای فعالیت خواهد کرد. او توضیح داد که تیم آنها به دلیل اهمیت دادن به تمرکز و زمان کافی برای بهبود بازیها، فقط میتواند روی یک پروژه کار کند. فلمینگ در این باره گفت: "اگر ما توانایی مدیریت چهار پروژه را داشتیم، بله، میتوانستیم یک ریمستر بسازیم و بازیهای متنوعی را ارائه کنیم، اما ما فقط اجازه داریم روی یک چیز تمرکز کنیم."
- انتخاب پروژههای آینده مانند انتخاب رشته دانشگاه هر پنج سال یک بار انجام میشود
- این تصمیم بسیار مهم است و باید با دقت گرفته شود
- استودیو با چالشهای تغییر نسل کارکنان و انتظارات متنوع طرفداران روبرو است
- برخی کارکنان کنونی حتی زمان تأسیس استودیو در ۱۹۹۷ به دنیا نیامده بودند
- اگرچه مدیر سری InFamous علاقه به بازگشت به این فرنچایز دارد،但目前 برنامهای وجود ندارد
"میتوانی به دانشگاه کمبریج بروی، یا UCLA یا عضو صلح جهانی شوی، اما نمیتوانی همه را با هم انجام دهی."
"اکنون در استودیو افرادی کار میکنند که فرزندان کارکنان سابق هستند."
با نزدیک شدن به سیامین سالگرد تاسیس Sucker Punch در ۲۰۲۷، این استودیو همچنان بر کیفیت و تمرکز به جای کمیت تأکید دارد.
