بازی The Outer Worlds 2 بلندپروازانهتر و عمیقتر از نسخه اول خواهد بود
تیم سازنده The Outer Worlds 2 جزئیات جدیدی از این نقشآفرینی منتشر کرده و تأکید کرده که بازی نسبت به نسخه اول عمیقتر و بلندپروازانهتر خواهد بود.

بازی The Outer Worlds 2: نقشآفرینی عمیقتر و بلندپروازانهتر
برندن ادلر، کارگردان بازی The Outer Worlds 2، در مصاحبهای جدید تأکید کرده که این بازی در پاسخ به نیاز بازیکنان برای نقشآفرینیهای عمیقتر طراحی شده است. او اشاره کرد که استودیوی Obsidian به میراث خود در ساخت بازیهای تحسینشده نقشآفرینی رجوع کرده تا تجربهای غنیتر ارائه دهد. ادلر معتقد است بازیکنان امروزی خواهان سیستمهای عددی دقیق، ساختهای متنوع و گزینههای تعاملی بیشتری هستند که در سالهای اخیر در ژانر RPG کمرنگ شدهاند.
- بازی بر پایه بازگرداندن آزادی عمل و ابزارهای تعاملی به بازیکنان طراحی شده است
- تیم توسعه از تجربیات قبلی در ساخت بستههای الحاقی Pillars of Eternity 2 الهام گرفته است
- هدف ترکیب سبک کلاسیک بازیهای آبسیدین با ساختارهای مدرن است
- بازی از نظر وسعت و عمق رشد قابلتوجهی نسبت به نسخه اول خواهد داشت
- نسخه دوم فرصتی برای محقق کردن فانتزیهایی است که در نسخه اول به دلیل محدودیتها میسر نشد
"بازیکنان خواهان نقشآفرینیهای عمیقتر هستند. باید آن آزادی و ابزارها را دوباره در اختیارشان بگذاریم" - برندن ادلر
"ما دنیای آن را بنا کردیم، اما فقط بخش کوچکی را نشان دادیم. نسخه دوم بزرگتر و عمیقتر خواهد بود" - لئونارد بویارسکی
این بازی برای پلتفرمهای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) منتشر میشود و هماکنون امکان پیشبارگذاری برای کاربران PC و Xbox فراهم است.
