عملکرد ضعیف بازی FBC: Firebreak پس از آپدیت بزرگ
استودیوی Remedy Entertainment تأیید کرد که بازی FBC: Firebreak با وجود دریافت بهروزرسانی گسترده، نتوانسته به اهداف فروش داخلی شرکت برسد.

عملکرد ضعیف FBC: Firebreak پس از آپدیت بزرگ
استودیوی Remedy Entertainment رسماً تأیید کرد که بازی چندنفره FBC: Firebreak حتی پس از دریافت بهروزرسانی گسترده با نام Breakpoint، نتوانسته انتظارات و اهداف فروش داخلی شرکت را برآورده کند. این بازی که به عنوان اولین تجربه مولتیپلیر رمدی در دنیای Control منتشر شد، از ابتدا با نقدهای نهچندان مثبت و انتقادات درباره شروع ضعیف و کمبود محتوا مواجه بود.
- بازی با کاهش ارزش غیرنقدی تا سقف ۱۴.۹ میلیون یورو مواجه شده است
- آمار بازیکنان هماکنون به ارقام دو رقمی رسیده است
- استودیو فعلاً قصد ادامه توسعه و بهبود بازی را دارد
- آینده پروژه بسیار مبهم ارزیابی میشود
- این شکست برای استودیویی با عناوین موفق مانند Control و Alan Wake غیرمنتظره بود
ترو ویرتالا، مدیرعامل Remedy: "رمدی کاهش غیرنقدی بهای تمامشده توسعه و حقوق نشر و توزیع خریداریشده مرتبط با FBC: Firebreak را ثبت میکند."
"در حالی که همچنان سرمایهگذاری آینده برای این عنوان را بررسی میکنیم، توسعه و بهبود بازی بر اساس پیشبینیهای فروش بلندمدت ادامه خواهد داشت."
