بازی بعدی سازندگان Clair Obscur: Expedition 33 از سبک هنری یا ژانر قبلی پیروی نخواهد کرد
مدیر خلاق Sandfall Interactive اعلام کرد بازی بعدی این استودیو لزوماً از سبک هنری یا ژانر عنوان موفق Clair Obscur پیروی نمیکند و بر ساخت اثری اصیل و ساخته شده با عشق تأکید دارد.

بازی بعدی Sandfall Interactive از فرمول قبلی پیروی نمیکند
مدیر خلاق استودیوی Sandfall Interactive در مصاحبهای اعلام کرد که بازی بعدی این استودیو لزوماً از همان سبک هنری یا ژانر عنوان موفق Clair Obscur: Expedition 33 پیروی نخواهد کرد. «گیوم بروش» تأکید کرد که با وجود موفقیت بزرگ Clair Obscur با فروش بیش از پنج میلیون نسخه، تیم نمیخواهد در پروژههای بعدی خود را به داستان، سبک هنری یا نوع گیمپلی محدود کند. هدف اصلی ساخت اثری اصیل و ساخته شده با عشق است.
- ویژگی Parry در بازی از مجموعههایی مانند Devil May Cry و بازیهای نقشآفرینی Mario & Luigi الهام گرفته شده است
- هنوز زود است که مشخص شود آیا استودیو در پروژه بعدی تمرکز بیشتری بر جنبههای اکشن خواهد گذاشت
- بهروزرسانی بزرگی به نام "بهروزرسانی تشکر" برای Clair Obscur در دست توسعه است
- این آپدیت شامل محیط تازه قابل بازی، مبارزات جدید با دشمنان و باسهای پایانی است
- لباسهای تازه و "سورپرایزهای بیشتری برای طرفداران" نیز در این بهروزرسانی گنجانده شده است
"نمیخواهیم در پروژههای بعدی خود را به داستان، سبک هنری یا نوع گیمپلی محدود کنیم. فقط میخواهیم اثری بسازیم که اصیل باشد و با عشق خلق شود."
"این آپدیت در حد یک بسته الحاقی کامل نیست، بلکه چیزی است که ما آن را بهروزرسانی تشکر مینامیم. از جامعه بازیکنان و طرفداران عشق زیادی دریافت کردیم و این کار راهی برای قدردانی از آنها است."
این بهروزرسانی برای تمام پلتفرمها در حال توسعه است اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.
