گیمرهای آمریکایی سالانه حداکثر دو بازی خریداری میکنند
براساس گزارش Circana، 63 درصد گیمرهای آمریکایی سالانه دو بازی یا کمتر میخرند. افزایش قیمت بازیها بر اساس خریدهای گروه کوچک 14 درصدی برنامهریزی میشود.

عادات خرید بازی در میان گیمرهای آمریکایی
نتایج یک نظرسنجی جدید توسط شرکت Circana نشان میدهد که اکثریت گیمرهای آمریکایی خرید بسیار محدودی از بازیهای ویدیویی دارند. براساس دادههای جمعآوری شده در سهماهه سوم سال ۲۰۲۵ میلادی، ۶۳ درصد از بازیکنان ایالات متحده در طول یک سال تنها دو بازی یا حتی کمتر خریداری میکنند. این آمار شامل ۱۸ درصدی میشود که هر شش ماه یک بازی، ۱۲ درصد که سالی یک بازی و ۳۳ درصد که حتی کمتر از سالی یک بازی تهیه میکنند.
- تنها ۱۴ درصد از گیمرها ماهانه یک بازی یا بیشتر میخرند
- ۲۲ درصد هر سه ماه یکبار و ۱۰ درصد تقریباً ماهانه بازی جدید تهیه میکنند
- مت پیسکاتلا، مدیر ارشد Circana، معتقد است این گروه کوچک موتور بازار بازیهای غیررایگان را روشن نگه داشتهاند
- افزایش قیمت بازیها و نسخههای کلکسیونی برای همین اقلیت برنامهریزی میشود
- گزارش Comscore نشان میدهد ۸۲ درصد گیمرها حداقل یک خرید درونبرنامهای داشتهاند
«همین گروههای مشتاق هستند که بدون درنظرگیری حساسیت قیمتی، موتور بازار بازیهای غیر رایگان را روشن نگه داشتهاند.»
«اگر این آمار عجیب به نظر میرسد، دلیل آن است که بخش زیادی از دنبالکنندگان او خود جزو همین ۱۴ درصد بازیکن فعال هستند.»
این تحلیل نشان میدهد که صنعت بازیهای ویدیویی به شدت به خریدهای گروه کوچکی از گیمرهای پرخرج وابسته است، درحالی که اکثریت بازیکنان آمریکایی خرید بسیار محدودی دارند.
