پیتر مولینو اقرار کرد روند تولید بازی Fable 3 عجولانه پیش رفت
خالق بازی Fable 3 پیتر مولینو اعلام کرد که توسعه این بازی با عجله انجام شده و نیاز به زمان بیشتری داشت. او از تلاش ناکافی خود برای بهبود کیفیت بازی ابراز پشیمانی کرده است.

پیتر مولینو و توسعه عجولانه Fable 3
پیتر مولینو، خالق سری بازیهای Fable، در مصاحبهای با مجله Edge اقرار کرد که روند تولید بازی Fable 3 با شتابزدگی پیش رفته است. او اعلام کرد که این بازی تنها در ۱۸ ماه توسعه یافته در حالی که برای رسیدن به کیفیت مطلوب به سه سال زمان نیاز داشت. مولینو از اینکه برای گرفتن وقت بیشتر تلاش کافی نکرده و شرکت را ترک کرده، ابراز حسرت میکند.
- دو بازی اول سری Fable به عنوان آثار کلاسیک شناخته میشوند
- Fable 3 نتوانست جایگاه مشابهی در بین طرفداران پیدا کند
- مشکلاتی مانند کاستی در شخصیسازی و ریتم غافلگیرکننده داستان
- اجرای نادرست ایدههای جدید برای پیشرفت سری
- انتقادات فراوان از این عنوان به دلیل عجله در فرایند تولید
مولینو: “ایکاش برای زمان بیشتر میجنگیدم، نباید آن موقع شرکت را ترک میکردم” مولینو: “میبایست برای Fable 3 بیشتر تلاش میکردم”
مولینو همچنین فاش کرد که مایکروسافت قصد داشت استودیو Lionhead را تعطیل کند، اما او توانست شرکت را متقاعد کند تا برای دو پروژه مختلف شامل طرح اولیه Fable 4 و بازی All Of Us که شبیه یک بتل رویال بود، زمان بیشتری دهد. اظهارات او نشاندهنده گذشتهای نارضایتمند از عملکرد خود و نتیجه شتابزدگی در تولید Fable 3 است.
