کارگردانان Ninja Gaiden و Devil May Cry از بازی Ghost of Yotei تمجید کردند
بازی Ghost of Yotei با استقبال منتقدان و فروش موفق، توجه کارگردانان برجسته ژاپنی مانند هیدهآکی ایتسونو و فومیهیکو یاسودا را جلب کرده است.

تمجید کارگردانان برجسته از Ghost of Yotei
بازی Ghost of Yotei ساخته استودیوی Sucker Punch با استقبال چشمگیر منتقدان و عملکرد فروش موفق روبرو شده است. این بازی حتی از عنوانهای بزرگی مانند EA Sports FC 26 و کالکشن Super Mario Galaxy در فروش پیشی گرفته است. در رویداد Archipel Caravan، دو تن از چهرههای شاخص صنعت بازیهای ویدیویی ژاپن یعنی هیدهآکی ایتسونو، کارگردان سابق سری Devil May Cry، و فومیهیکو یاسودا، رئیس Team Ninja و سازنده بازیهایی مانند Nioh و Ninja Gaiden، به تمجید از این بازی پرداختند.
- فومیهیکو یاسودا اعلام کرد که در حال تجربه این بازی است و ساخت یک عنوان اکشن در منطقه هوکایدو را بسیار جذاب دانست.
- هیدهآکی ایتسونو نیز با وجود اینکه هنوز فرصت بازی کردن را نداشته، تریلرهای بازی را تماشا کرده و کیفیت اکشن آن را ستایش کرده است.
- این اولین بار نیست که کارگردانان ژاپنی از آثار سامورایی Sucker Punch تمجید میکنند؛ پیش از این توشیهیرو ناگوشی، خالق Yakuza، درباره نسخه اول این سری گفته بود: “این همان بازیای است که باید در ژاپن ساخته میشد.”
یاسودا گفت: “ساخت یک عنوان اکشن در منطقه هوکایدو همیشه برایم جذاب بوده است.” ایتسونو معتقد است: “اکشن بازی Ghost of Yotei بسیار عالی به نظر میرسد.”
این استقبال از سوی چهرههای تأثیرگذار صنعت بازی، نشاندهنده کیفیت بالای Ghost of Yotei و موفقیت آن در جلب توجه نه تنها بازیکنان، بلکه سازندگان بزرگ این صنعت است.
