توقف توسعه حالت آفلاین بازی Payday 3
استودیوی استاربریز اعلام کرد که افزودن حالت آفلاین به بازی Payday 3 با مسیر فعلی توسعه این عنوان سازگار نیست و تیم توسعه بر روی بهبود سیستم پیشرفت و گیمپلی متمرکز خواهد شد.

توقف توسعه حالت آفلاین Payday 3
به گفته یوناس اسکنتز، مدیرکل استودیوی استاربریز، افزودن حالت آفلاین به بازی Payday 3 با مسیر فعلی توسعه این عنوان "قابل اجرا" نیست. اسکنتز در یک پخش زنده توضیح داد که تیم توسعه نیروی انسانی محدودی دارد و باید روی مهمترین بخشها مانند سیستم پیشرفت و چرخههای اصلی گیمپلی تمرکز کند. همچنین، مدل جدید بهروزرسانی بازی به گونهای است که انتشار هر آپدیت ممکن است چندین هفته زمان ببرد.
- تمرکز بر بهبودهای اصلی: تیم توسعه قصد دارد روی سیستم پیشرفت و گیمپلی اصلی بازی کار کند
- مدل جدید بهروزرسانی: اصلاح خطاها و انتشار آپدیتها به دلیل روند فنی و تأیید پلتفرمها زمانبر است
- مهاجرت به مدل تعاملی: استودیو قصد دارد با جامعه بازیکنان سریعتر تعامل کند و تغییرات را از طریق بکاند اعمال نماید
- وابستگی به زیرساخت آنلاین: همین وابستگی دلیل اصلی عدم امکان توسعه حالت آفلاین عنوان شده است
- عملکرد ضعیف بازی: Payday 3 تنها ۲۱۲۳ بازیکن همزمان دارد در حالی که Payday 2 با ۲۹٬۷۰۲ بازیکن عملکرد بهتری نشان میدهد
اسکنتز تأکید کرد: "میدانم که تیم نیت خوبی داشت و برای عملی کردن آن تلاش کرد، اما باید واقعیت را بپذیریم: این ویژگی با مسیر فعلی توسعه بازی سازگار نیست."
مدیر انجمن بازی نیز افزود: "اگر بتوانیم زودتر تغییرات را اعمال کنیم، سرعتمان بسیار بیشتر میشود و بازخورد بازیکنان معنای واقعیتری پیدا میکند."
با وجود این توضیحات، Payday 3 همچنان در جلب بازیکنان ناتوان است و عملکرد ضعیف آن در مقایسه با نسخه قبلی نگران کننده به نظر میرسد.
