تأخیر مجدد در عرضه بازی Kingmakers تنها پنج روز قبل از دسترسی زودهنگام
استودیوی Redemption Road تنها پنج روز قبل از شروع دسترسی زودهنگام، عرضه بازی Kingmakers را به تعویق انداخت. دلیل این تأخیر تکمیل ویژگیهای جاهطلبانه بازی و تضمین اجرای روان روی رایانههای میانرده عنوان شده است.

تأخیر مجدد عرضه بازی Kingmakers
استودیوی Redemption Road تنها پنج روز قبل از آغاز دسترسی زودهنگام بازی Kingmakers، عرضه این عنوان را به تعویق انداخته است. این استودیو در بیانیهای اعلام کرد که Kingmakers یک پروژه بسیار جاهطلبانه است و نمیخواهند برای انتشار زودتر، هیچیک از ویژگیهای برنامهریزیشده را حذف کنند. هدف آنها خلق تجربهای بینظیر از نظر گیمپلی، مقیاس و تعامل است.
- توسعهدهندگان موتور Unreal Engine 4 را تا حد نهایی تحت فشار قرار دادهاند
- بازی روی رایانههای میانرده با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود
- دهها هزار سرباز با هوش مصنوعی پیشرفته در بازی حضور دارند
- محیطهای بازی کاملاً تعاملی و پویا هستند
- پشتیبانی کامل از حالت چهار نفره طراحی شده است
"ما همه اینها را با پشتیبانی کامل از حالت چهار نفره طراحی کردهایم و موفق شدهایم. تنها به کمی زمان بیشتر برای پرداختن به جزئیات نیاز داریم."
"هدف ما از ابتدا خلق تجربهای بوده که از نظر گیمپلی، مقیاس، گستره و تعامل، مشابهی در بازار نداشته باشد."
این بازی که ترکیبی از شوتر سومشخص و استراتژی همزمان است، اجازه میدهد بازیکنان با سلاحهای مدرن وارد میدان جنگی قرون وسطایی شوند و ارتش خود را هدایت کنند.
