کارگردان رزیدنت ایول ۹: تفاوت تجربه اولشخص در غرب و سومشخص در شرق
کارگردان رزیدنت ایول ۹ اعلام کرد طرفداران غربی به دلیل عادت به بازیهای شوتر اولشخص مانند Doom، معمولا بازی را اولشخص تجربه میکنند، در حالی که طرفداران ژاپنی با بازیهای نقشآفرینی سومشخص بزرگ شدهاند.

تفاوت دیدگاه بازی در شرق و غرب
کارگردان رزیدنت ایول ۹، کوشی ناکانیشی، در مصاحبهای اعلام کرد که تفاوت قابل توجهی در انتخاب دیدگاه بازی بین طرفداران غربی و شرقی وجود دارد. طرفداران غربی به دلیل رشد با بازیهای شوتر اولشخص مانند Doom، تمایل بیشتری به انتخاب حالت اولشخص دارند، در حالی که طرفداران ژاپنی که با بازیهای نقشآفرینی سومشخص کنسولی مانند Dragon Quest بزرگ شدهاند، معمولا نسخه دمو را در حالت سومشخص تجربه میکنند.
- دموی بازی در نمایشگاههای Gamescom آلمان و Tokyo Game Show این تفاوت را به وضوح نشان داده است
- ناکانیشی این تفاوت را ناشی از سبک بازیهای محبوب در دوران کودکی بازیکنان میداند
- رزیدنت ایول رکوئیِم اولین بازی این سری است که به بازیکنان اجازه انتخاب دیدگاه میدهد
- این روند در حال تغییر است و بازیهایی مانند Minecraft و Apex Legends در میان گیمرهای جوان ژاپنی محبوب شدهاند
- سری رزیدنت ایول از Resident Evil 7 به دید اولشخص روی آورد اما نسخههای بازسازی شده مانند Resident Evil 4 Remake سومشخص باقی ماندند
ناکانیشی: "این تفاوتها اهمیت زیادی دارند" کارگردان: "تیم توسعه دیگر نمیتواند به راحتی تشخیص دهد چه چیزی واقعا ترسناک است"
بازی Resident Evil Requiem در اسفند ۱۴۰۴ برای پلتفرمهای مختلف منتشر خواهد شد و بازیکنان میتوانند دیدگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
