نمایش تبلیغات در یخچالهای هوشمند سامسونگ ۲۰۰۰ دلاری
سامسونگ از نمایش تبلیغات در صفحههای بزرگ یخچالهای Family Hub خبر داده است. این تبلیغات از ۳ نوامبر در ایالات متحده آغاز میشود و کاربران میتوانند آن را غیرفعال کنند.

ظهور تبلیغات در یخچالهای هوشمند
سامسونگ قصد دارد از تاریخ ۳ نوامبر تبلیغات محصولات و خدمات خود را بر روی یخچالهای هوشمند Family Hub در ایالات متحده نمایش دهد. این تبلیغات بخشی از یک ویجت جدید خواهند بود که هر ۱۰ ثانیه بین چهار صفحه شامل اخبار، تقویم، آبوهوا و تبلیغات گردش میکند.
- ویجت تبلیغاتی تنها در تمهای Weather و Color نمایش داده میشود
- کاربران میتوانند از طریق تنظیمات یخچال تبلیغات را غیرفعال کنند
- این بهروزرسانی فقط برای مدلهای با صفحههای ۲۱.۵ و ۳۲ اینچی است
- سامسونگ ادعا میکند تبلیغات “مفید و مرتبط” خواهند بود
- نگرانیهایی درباره حریم خصوصی و آینده تبلیغات شخصیشده وجود دارد
“ما در حال آزمایش روشی مسئولانه و تحت کنترل کاربر برای مفیدتر کردن این فضا هستیم” - شین هایبی
“این یک شیب لغزنده به سمت تبلیغات تمامصفحه در زمان صبحانه است” - جنیفر پتیسون توهی
این حرکت سامسونگ در ادامه نمایش تبلیغات توسط اکو شوی آمازون انجام میشود و سوالات جدی درباره آینده دستگاههای متصل در خانههای هوشمند ایجاد میکند.
