دایرکتتیوی تبلیغات هوش مصنوعی را به محافظ صفحه نمایش تلویزیون میآورد
دایرکتتیوی با همکاری شرکت Glance قصد دارد از هوش مصنوعی برای ایجاد محافظ صفحه نمایش شخصیسازی شده استفاده کند که کاربران و خانوادهشان را در محیطی AI قرار میدهد و امکان خرید محصولات مشابه نمایش داده شده را فراهم میکند.

تبلیغات هوش مصنوعی در محافظ صفحه نمایش تلویزیون
شرکت دایرکتتیوی در همکاری با شرکت هوش مصنوعی Glance قصد دارد تجربه جدیدی را برای کاربران تلویزیون ایجاد کند. بر اساس این طرح، هنگامی که تلویزیون برای ۱۰ دقیقه غیرفعال بماند، به جای والپیپرهای معمولی گوگل، یک محافظ صفحه نمایش هوش مصنوعی نمایش داده میشود که کاربران میتوانند با اسکن کد QR و آپلود عکس خود، در محیط AI قرار بگیرند. این فناوری امکان ایجاد تصاویر و ویدیوهای ۳۰ ثانیهای با حضور کاربر را فراهم میکند.
- کاربران میتوانند با صحبت کردن از طریق ریموت، ظاهر خود در محیط AI را تغییر دهند
- سیستم با انجام جستجوی معکوس تصویر محصولات مشابه را پیدا میکند
- امکان خرید محصولات نمایش داده شده از طریق موبایل فراهم است
- این فناوری بر روی دستگاههای Gemini دایرکتتیوی اجرا خواهد شد
- Glance دارای ۱ تریلیون SKU برای تطبیق با تصاویر تولید شده توسط AI است
راجات وانچو، معاون تجاری Glance میگوید: "ما میخواهیم تلویزیون را به تجربهای فعال تبدیل کنیم"
منسی جین، مدیر عملیات Glance اشاره میکند: "ما این فناوری را میتوانیم در بخشهای مختلف تلویزیون ادغام کنیم"
این ابتکار نشاندهنده تلاش روزافزون تبلیغاتدهندگان برای استفاده خلاقانه از هوش مصنوعی در جذب مشتریان است.
