سام آلتمن: هیچ برنامهای برای تبلیغات در چتجیپیتی پالس وجود ندارد اما آن را رد نمیکند
سام آلتمن، مدیرعامل اوپنایآی، در رویداد DevDay گفت که پالس ویژگی موردعلاقه او است اما وجود تبلیغات در آینده را رد نکرد. پالس یک ویژگی شخصیسازی برای کاربران پرو است.

چتجیپیتی پالس و آینده تبلیغات
سام آلتمن، مدیرعامل اوپنایآی، در جلسه پرسش و پاسخ با گزارشگران در رویداد DevDay در سان فرانسیسکو اعلام کرد که ویژگی جدید چتجیپیتی پالس را یکی از ویژگیهای موردعلاقه خود میداند. او گفت: “هیچ برنامهای برای گنجاندن تبلیغات در این ویژگی وجود ندارد” اما افزود که “با احتیاط زیادی با تبلیغات برخورد میکنیم”. پالس به چتجیپیتی اجازه میدهد از طریق رونوشتها و برنامههای متصل شده مانند تقویم و ایمیل، درباره کاربر یاد بگیرد و هر روز صبح یک گزارش روزانه شخصیسازی شده ارائه دهد.
- پالس میتواند برنامههای ورزشی روزانه، درسهای زبان، خلاصه اخبار یا پیشنهادات رستوران ارائه دهد
- این ویژگی به دلیل ماهیت محاسباتی سنگین فقط برای کاربران پرو در دسترس است
- آلتمن گفت که از تبلیغات اینستاگرام لذت میبرد و تبلیغات مرتبط در پالس را رد نکرد
- تیم اوپنایآی در ابتدا قصد داشت پالس را برای همه کاربران راهاندازی کند
- آلتمن تأکید کرد: “تا حدی که بتوانیم چیزهای جالبی پیدا کنیم که واقعاً به کاربران کمک کند”
“پالس ویژگی موردعلاقهای است که در مدت طولانی راهاندازی کردهایم” “با احتیاط زیاد با تبلیغات برخورد میکنیم”
این ویژگی نشاندهنده تلاش اوپنایآی برای تبدیل چتجیپیتی به یک همراه روزانه برای کاربران است.
