مشکل مایکروسافتی در طنز The Outer Worlds 2
تیم Obsidian درباره بازگشت به سری نقشآفرینی پس از پیوستن به یک شرکت غولپیکر صحبت میکنند. بازی طنز شرکتی را در دنیایی ارائه میدهد که قدرتهای بزرگ کنترل را در دست دارند.

طنز شرکتی در The Outer Worlds 2
The Outer Worlds 2 به عنوان دنباله بازی نقشآفرینی محبوب، طنز شرکتی خود را با شرایط واقعی استودیوی سازنده آن، Obsidian Entertainment، که اکنون زیرمجموعه مایکروسافت است، درهم میآمیزد. بازی بلافاصله با ادغام دو برند خردهفروشی درون بازی به نامهای Auntie Cleo و Spacer’s Choice و تشکیل «Auntie’s Choice» آغاز میشود. این ادغام نه یک شبکه فروشگاه، بلکه بیشتر یک قدرت فئودالی را به تصویر میکشد که کارمندان خود را مانند رعیت مدیریت میکند.
- بازی به بررسی ارتباط قدرت شرکتی و ظهور فاشیسم میپردازد.
- بازیکن در سازمانی شاد و فاشیست نقش یک عامل را بازی میکند.
- توسعهدهندگان Leonard Boyarsky و Brandon Adler بر ساخت بازیهای سرگرمکننده تأکید دارند.
- طنز بازی به طور غیرمستقیم به خرید استودیو توسط مایکروسافت اشاره دارد.
- توسعهدهندگان اعلام کردهاند که از جانب مایکروسافت هیچ مانع خلاقانهای نداشتهاند.
“ما علیه قدرت شرکتی صحبت میکردیم و توسط مایکروسافت خریداری شدیم! اما تنها حمایت از سوی آنان داشتهایم.” – لئونارد بوارسکی
“همه ما خودمان را با داستانها تطبیق میدهیم. وقتی مردم آن داستان را تصاحب میکنند، به راحتی میتوانند شما را کنترل کنند.” – لئونارد بوارسکی
The Outer Worlds 2 اکنون برای PS5، ایکسباکس و PC در دسترس است و به طرح پرسشهای عمیق درباره قدرت و کنترل ادامه میدهد.
