بررسی آلبوم ددبیت تیم ایمپالا: اضطراب شهرت در پس موسیقی رقص
آلبوم جدید تیم ایمپالا با عنوان «ددبیت» که تحت تأثیر صحنه رقص «بوش دوف» استرالیا قرار دارد، در پس ضربات چهارتایی شاد، اضطرابهای کوین پارکر درباره تأثیر شهرت بر زندگی خانوادگی را نشان میدهد.

بررسی آلبوم ددبیت تیم ایمپالا
آلبوم جدید تیم ایمپالا با عنوان «ددبیت» که پنج سال پس از آخرین اثر منتشر شده، ترکیبی از موسیقی رقص و اضطرابهای شخصی کوین پارکر است. این آلبوم تحت تأثیر صحنه رقص «بوش دوف» استرالیای غربی قرار دارد و ضربات چهارتایی قوی در قطعاتی مانند «اتریال کانکشن» به چشم میخورد. با این حال، در پس این موسیقی شاد، ترسهای پارکر درباره تأثیر شهرت بر زندگی خانوادگی او آشکار است.
- پارکر در ترانههایی مانند «دراکولا» از احساس گناه به دلیل لذت بردن از موفقیت در مقابل مسئولیتهای خانوادگی سخن میگوید
- قطعه «پیس آف هون» حضوری غمانگیز در اتاق کودکان دارد و غیبت او از زندگی آنها را نشان میدهد
- استفاده از نمونههای صوتی ویرایش نشده مانند نالهها و فریادهای خارج از میکروفون در ترانههایی مانند «بازنده»
- ملودیهای ساده در قطعه «نو ریپلای» پس از مدتی تکراری میشوند
- اثرگذاری برخی قطعات مانند «آفترتوت» با قرار دادن ملودی پاپ روی موسیقی الکترونیک کاهش یافته است
“مردم در حال بازگشت به خانه هستند، باید خوب باشد… اما من میدانم که این دنیای من نیست.” “نمیدانم آیا اینجا خواهم بود، حدس میزنم بستگی دارد.”
اگرچه آلبوم گاهی اوقات سردرگم به نظر میرسد، اما صداقت دردناک و اضطراب genuine آن قابل توجه است. شنونده پس از شنیدن آلبوم امیدوار است که سازنده آن حال خوبی داشته باشد.
