از فیلم «هیت» تا تبلیغ کت: آل پاچینو و رابرت دنیرو برای فروش کتهای پافر با هم متحد شدند
سی سال پس از اولین همکاری در فیلم «هیت»، دو اسطوره هالیوود برای یک کمپین تبلیغاتی کتهای پافر برند مونکلر دوباره گرد هم آمدند. این همکاری با عکسهای سیاه و سفید و یک ویدیوی یوتیوبی همراه است.

آل پاچینو و رابرت دنیرو در تبلیغات مونکلر
سی سال پس از اولین حضور مشترک در فیلم «هیت» ساخته مایکل مان، دو بازیگر افسانهای هالیوود آل پاچینو و رابرت دنیرو برای یک کمپین تبلیغاتی مشترک برای برند لوکس پوشاک بیرونی مونکلر متحد شدهاند. این کمپین شامل عکسهای سیاه و سفید و یک ویدیوی یوتیوبی با صدای این دو بازیگر است که درباره دوستی و گرمای انسانی صحبت میکنند.
- این اولین بار است که این دو بازیگر در یک کمپین برند با هم همکاری میکنند.
- کمپین بر روی مفاهیم “دوستی، ارتباط و گرمای انسانی” تمرکز دارد.
- این همکاری پس از فیلمهای مشترک بعدی مانند “رایتس کیل” (۲۰۰۸) و “ایرلندی” (۲۰۱۹) صورت گرفته است.
- هر دو بازیگر در دههی هشتاد زندگی خود هستند و تاریخچهای طولانی در سینما دارند.
- این کمپین میتواند برای طرفداران نوستالژیک “هیت” جذاب باشد.
“یک کت مونکلر فقط یک کت نیست، بلکه بیانگر دوستی، ارتباط و گرمای انسانی است.” “عکسهای این کمپین گرمای واقعی بین این دو بازیگر را نشان میدهد.”
با وجود برخی پروژههای ضعیف گذشته، این کمپین جدید میتواند به عنوان یک لحظهی صمیمی از دو بازیگر محبوب ثبت شود.
