آیا واقعاً انتظار داریم کودکان پنجساله پشت میز بنشینند؟ مدرسهای میخواهم که بازی را یادگیری بداند
در انگلستان، کودکان از بازی با گلهای براق و ساختن پناهگاه به کلاسهایی منتقل میشوند که ویکتوریاییها میشناختند - و این سیستم در حال شکست خوردن است. بازی روش طبیعی یادگیری کودکان است.

نظام آموزشی انگلستان و محرومیت کودکان از یادگیری مبتنی بر بازی
این مقاله به انتقال ناگهانی کودکان انگلیسی از محیط بازیمحور مهدکودک به کلاسهای درس رسمی در پنج سالگی میپردازد. راث لو-کی، معاون سابق مدیر مدرسه، تاکید میکند که "کودکی روزی که پنج ساله میشوید پایان نمییابد" و بازی روش ذاتی یادگیری کودکان است. در حالی که کشورهای اسکاندیناویvi و حتی سنگاپور و چین یادگیری مبتنی بر بازی را در سالهای اولیه حفظ میکنند، سیستم آموزشی انگلستان کودکان را وادار میکند بهطور رسمی و با نشستن پشت میز درس بخوانند.
