کیم کارداشیان و تانگ موی شرمگاهی: پایان جنبش بازگشت به طبیعت؟
صنعت زیبایی با فروش نسخه مصنوعی طبیعت بدن زنان سود کلانی به دست میآورد. انتشار تانگ موی شرمگاهی مصنوعی توسط کیم کارداشیان نمونه بارز این پدیده است.

بازگشت موی شرمگاهی یا بازاریابی جدید؟
صنعت زیبایی یک بار دیگر نشان داده است که چگونه میتواند نسخه مصنوعی طبیعت را با سود کلان به مصرفکنندگان بفروشد. محصول جدید برند اسکیمز کیم کارداشیان به نام “اولتیمیت بوش” یک تانگ با موی شرمگاهی مصنوعی است که در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رسید. این در حالی است که نشانههایی از بازگشت به موی طبیعی در مد و فضای مجازی دیده میشد.
- نمایش موی شرمگاهی در مدلینگ مرگیلا در ۲۰۲۴
- کمپین کیهلز با استفاده از موی واقعی
- ترند تیکتاک “موی کامل در بیکینی”
- تحلیلهای “aura bush” توسط کاربری به نام پرزیدنت بوش
“صنعت زیبایی تسلط کامل در فروش نسخه مصنوعی طبیعت ما را دارد”
“استاندارد زیبایی کارداشیان تفاوتهای منطقهای را حذف کرده است”
این محصول با وجود ظاهر طبیعی، در واقع زیبایی مصنوعی را ترویج میکند. با توجه به نفوذ جهانی کیم کارداشیان، تنها او میتواند جنبش واقعی بازگشت به طبیعت را رهبری کند.
