ادعاهای جدید سوء استفاده پرنس اندرو: ضربهای جدید به خانواده سلطنتی بریتانیا
مقاله سایمون جنکینز درباره تأثیر ادعاهای سوء استفاده پرنس اندرو بر آینده خانواده سلطنتی. نویسنده استدلال میکند که استراتژی «فِرِم» به عنوان یک نهاد قابل بازاریابی فروپاشیده است.

فروپاشی استراتژی «فِرِم» در خانواده سلطنتی
این مقاله به تحلیل تأثیر مخرب ادعاهای سوء استفاده مرتبط با پرنس اندرو بر آینده خانواده سلطنتی بریتانیا میپردازد. نویسنده استدلال میکند که استراتژی «فِرِم» که توسط ملکه الیزابت دوم برای مدرنیزه کردن سلطنت در دهه ۱۹۶۰ طراحی شد، اکنون به طور کامل فروپاشیده است. این استراتژی خانواده سلطنتی را به یک نهاد بازاریابی تبدیل کرد که در ابتدا موفق بود اما ریسکهای پنهانی داشت.
- ملکه الیزابت با فیلم «خانواده سلطنتی» در سال ۱۹۶۹ این استراتژی را راهاندازی کرد
- کودکان سلطنتی به سلبریتیهای جهانی تبدیل شدند
- بحرانهای متعدد از جمله «آنوس هوریبیلیس» ۱۹۹۲ و مرگ دایانا در ۱۹۹۷
- پرنس اندرو به بزرگترین مسئله برای این استراتژی تبدیل شده است
«خانواده سلطنتی همیشه یک فاجعه در انتظار وقوع بود»
«ویلیام باید برند خانواده سلطنتی را حذف کند، فِرِم را منحل کند و به دوچرخهسواری روی آورد»
نویسنده پیشنهاد میکند که پرنس ویلیام باید مدل جدیدی از سلطنت ایجاد کند که شامل زندگی سادهتر و آزادی بیشتر برای کودکانش باشد.
