بنیانگذاران Phia درباره تأثیر هوش مصنوعی در خرید آنلاین
بنیانگذاران Phia، فبی گیتس و سوفیا کیانی، در حال ساخت دستیار هوش مصنوعی هستند که هدف آن کمک به خرید و صرفهجویی کاربران است. این سرویس با بیش از ۱۵۰ پلتفرم دست دوم همکاری میکند.

تحول خرید آنلاین با هوش مصنوعی
بنیانگذاران Phia، فبی گیتس و سوفیا کیانی، که در دانشگاه استنفورد هماتاقی بودند، استارتاپی را راهاندازی کردهاند که هدف آن استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه خرید آنلاین است. آنها با توجه به ساعات زیادی که خودشان برای خرید لباس صرف کردهبودند، متوجه شدند که هوش مصنوعی میتواند به کشف، خرید و مقایسه کالاها کمک کند.
- قابلیت مقایسه قیمت شامل کالاهای دست دوم
- پایگاه داده با بیش از ۳۵۰ میلیون آیتم
- کاهش ۸۰ درصدی ردپای کربن با خرید دست دوم
- دستیار مشاوره خرید برای ارزشگذاری کالاها
- پادکست و برنامه سفیر برای جذب کاربران
فبی گیتس میگوید: “احساس میکردیم فضای خالی بزرگی برای این سوال وجود دارد که واقعاً چه چیزی بخریم و چرا همه یک خریدار شخصی در جیب خود ندارند؟”
سوفیا کیانی اشاره میکند: “اگر یک کیف دستی ۵۰۰ دلاری را در Phia میبینید، سریع متوجه میشوید که آیا میتوانید آن را به ۳۰۰ یا ۴۰۰ دلار بفروشید یا خیر.”
این استارتاپ در حال توسعه قابلیتهای جدیدی مانند مشاوره هوش مصنوعی برای تشخیص اندازه مناسب بر اساس خریدهای قبلی کاربران است که در حال حاضر در مرحله بتا testing میشود.
