ارزشگذاری اسنابییت هند دو برابر شده و به ۱۸۰ میلیون دلار رسید
استارتاپ هندي اسنابییت ۳۰ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد و ارزش آن به ۱۸۰ میلیون دلار افزایش یافت. این شرکت در ۹ ماه گذشته سه دور سرمایهگذاری داشته است.

رشد سریع اسنابییت در بازار خدمات خانگی هند
استارتاپ اسنابییت که در حوزه ارائه خدمات فوری خانگی در هند فعال است، موفق به جذب ۳۰ میلیون دلار سرمایه در دور سری C شده که ارزش شرکت را به ۱۸۰ میلیون دلار رسانده است. این شرکت تنها در ۵ ماه گذشته شاهد دوبرابر شدن ارزش خود بوده و اکنون با حضور در ۵ شهر بزرگ هند، روزانه بیش از ۱۰,۰۰۰ سفارش پردازش میکند.
- سرمایهگذاری: دور جدید توسط Bertelsmann India Investments رهبری شد
- رشد کاربران: از ۲۵,۰۰۰ کاربر در می به ۳۰۰,۰۰۰ کاربر در اکتبر رسیدهاند
- مدل عملیاتی: استفاده از نیروی کار ۱۰۰٪ زن با ۵,۰۰۰ متخصص
- خدمات: نظافت، ظرفشویی، لباسشویی و آمادهسازی آشپزخانه
- قیمتگذاری: حدود ۱۵۰ روپیه (۲ دلار) در ساعت
"در کسبوکار هایپرلوکال، شما نه در سطح هند بلکه در بازارهای میکرو پیروز میشوید" - آیوش آگاروال
اسنابییت قصد دارد با این سرمایه جدید، خدمات خود را به حوزههای پرترافیک مانند پختوپز، مراقبت از کودکان و سالمندان گسترش دهد.
