Revolut قصد دارد با بانکهای هند و کارمزدهای «جنایتکارانه» ارز خارجی آنها مقابله کند
Revolut قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، ۲۰ میلیون کاربر در هند جذب کند و بیش از ۷ میلیارد دلار تراکنش پردازش نماید. این شرکت هزینههای بانکی را «جنایتکارانه» میخواند.

Revolut و ورود به بازار هند
شرکت فینتک بریتانیایی Revolut در حال راهاندازی خدمات خود در هند است و هدف آن مقابله با بانکهای سنتی و کارمزدهای بالای آنها در زمینه پرداختهای بینالمللی است. به گفته پاروما چاتراجی، مدیرعامل Revolut هند، هندیها سالانه حدود ۳۰ میلیارد دلار در خارج از کشور خرج میکنند و حدود ۶۰۰ میلیون دلار را به عنوان کارمزد بانکی از دست میدهند که این مبالغ «جنایتکارانه» توصیف شدهاند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی هند، شامل مجوز ابزار پرداخت پیشپرداخت (PPI)، قصد دارد خدمات کیف پول با پشتیبانی از UPI، کارتهای Visa داخلی و بینالمللی، و حسابهای مخصوص نوجوانان را ارائه دهد.
- هدف جذب ۲۰ میلیون کاربر تا سال ۲۰۳۰ و پردازش بیش از ۷ میلیارد دلار تراکنش
- تأکید بر جذب کاربران با KYC کامل و تأیید علیه لیستهای تحریم جهانی
- تمرکز بر سودآوری و تعامل عمیق کاربر به جای صرف افزایش تعداد کاربران
- موجودی لیست انتظار ۳۵۰,۰۰۰ نفر برای آغاز به کار
پاروما چاتراجی: «در کشوری مانند هند، کنجکاوی محض باعث دانلود اپ میشود. این معیار موفقیت ما نیست.»
«این حوزه در انحصار بانکها بوده است... کارمزدهای عظیمی بر این خدمات تحمیل شده است.»
Revolut با وجود رقبایی مانند Niyo و Fi، با تمرکز بر تجربه کاربری متمایز و رعایت مقررات سختگیرانه، به دنبال ایجاد جایگاهی مستحکم در بازار مالی هند است.
