رقابت اپنایآی در تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی
اپنایآی با معرفی قابلیتهای جدید چتجیپیتی، تمامی قطعات لازم برای تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. این شرکت چتجیپیتی را به محلی برای خرید مشتریان و فروش خردهفروشان تبدیل میکند.

تحول تجارت با هوش مصنوعی
اپنایآی در روز توسعهدهندگان خود قابلیتهای جدیدی برای چتجیپیتی معرفی کرد که نشاندهنده حرکت به سمت اینترنت مبتنی بر هوش مصنوعی است. این شرکت با راهاندازی Instant Checkout و پلتفرم اپلیکیشنها، زیرساخت کامل برای تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است. چتجیپیتی اکنون میتواند خدمات مختلفی مانند درخواست تاکسی از Uber، رزرو سفر از Expedia و خرید از Instacart را مستقیماً انجام دهد.
- تجارت عاملمحور به عنوان یک حوزه رقابتی جدید معرفی شده است
- گوگل نیز پروتکل رقیبی به نام AP2 راهاندازی کرده است
- چتجیپیتی میتواند به یک ابرگردآورنده تبدیل شود
- این سیستم قابلیت خریدهای مبتنی بر شرایط خاص را دارد
- سهم بازار تجارت الکترونیک هدف اصلی این تحول است
"چتجیپیتی میتواند به دروازهای برای بیشتر هزینههای اختیاری کاربران تبدیل شود"
"تجارت عاملمحور یک عرصه رقابتی جدید برای امور مالی محسوب میشود" - مسترکارت
موفقیت این سیستم به استقبال کاربران از خریدهای مبتنی بر هوش مصنوعی بستگی دارد که هنوز به طور کامل آزمایش نشده است.
