وزیر دفاع: تبلیغات دشمن برای آغاز مجدد جنگ عملیات روانی است
وزیر دفاع ایران تأکید کرد که تبلیغات دشمن درباره حمله قریبالوقوع بخشی از عملیات روانی برای ایجاد تورم و بیثباتی اقتصادی است. وی همچنین به نتایج سفر اخیر به ترکیه و همکاریهای دفاعی دو کشور اشاره کرد.

وزیر دفاع: جنگ روانی دشمن برای ایجاد بیثباتی اقتصادی
وزیر دفاع ایران عملیات روانی دشمن را عامل اصلی تبلیغات درباره حمله قریبالوقوع دانست و تأکید کرد هدف از این تبلیغات ایجاد تورم و به هم زدن ثبات اقتصادی کشور است. وی در مصاحبهای به شرح نتایج سفر اخیر به ترکیه پرداخت که پس از مدتها در سطح بالا انجام شده است.
- همکاریهای دفاعی با ترکیه در زمینه مبارزه با تروریسم و امنیت مرزی
- نزدیکی دیدگاهها بین ایران و ترکیه در مسائل منطقهای
- رد سیاست "صلح از طریق قدرت" آمریکا توسط کشورهای آزادیخواه
- آمادگی کامل نظامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید
- توصیه به مردم برای ادامه زندگی عادی بدون تأثیرپذیری از جنگ روانی
وزیر دفاع تأکید کرد: "اینکه مرتب میگویند حمله خواهد شد، حمله خواهد شد، میخواهند جامعه را دچار معضل کنند" وی همچنین افزود: "جنگ کنونی جنگ هوشمند است و ترکیبی از جنگ سخت و نرم است"
این سفر نشاندهنده افزایش همگرایی کشورهای منطقه در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی است و توافقاتی برای ادامه تبادلات در سطوح مختلف به دست آمده است.
