فعالیتهای فرهنگی مکمل ماموریت آموزشی مراکز علمی کاربردی
محمد علی اکبری در نشست با کارشناسان فرهنگی بر اهمیت فعالیتهای فرهنگی بعنوان مکمل ماموریت آموزشی مراکز علمی کاربردی تاکید کرد و لزوم توجه به تفاوتهای منطقهای در این فعالیتها را بیان نمود.

فعالیتهای فرهنگی مکمل آموزش مراکز علمی کاربردی
محمد علی اکبری در نشست با کارشناسان فرهنگی و دانشجویی واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی، بر نقش مکمل فعالیتهای فرهنگی در کنار ماموریت آموزشی این مراکز تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت فعالیتهای فرهنگی در محیطهای آموزشی، این اقدامات را بخش جداییناپذیر از فرآیند آموزشی دانست که به غنای تجربه دانشجویی میافزاید.
- فعالیتهای فرهنگی باید با توجه به شرایط و ویژگیهای هر منطقه طراحی شوند
- تفاوت در فعالیتهای فرهنگی مناطق مختلف نیازمند رویکردهای بومیسازی شده است
- مراکز علمی کاربردی باید برنامهریزی دقیقی برای توسعه فعالیتهای فرهنگی داشته باشند
- مشارکت دانشجویان در طراحی و اجرای برنامههای فرهنگی ضروری است
- فعالیتهای فرهنگی کیفیت آموزش و محیط یادگیری را ارتقا میدهند
“فعالیتهای فرهنگی مکمل ماموریت آموزشی مراکز علمی کاربردی هستند”
“باید تفاوت در فعالیتهای فرهنگی در مناطق مختلف مورد توجه قرار گیرد”
تاکید بر هماهنگی بین ماموریت آموزشی و برنامههای فرهنگی میتواند به ایجاد محیط آموزشی پویا و جامع در مراکز علمی کاربردی منجر شود.
