علاقهمند شدن نسل Z به قابلیت «دیتینگ» فیسبوک: رقیبی بزرگتر از Hinge
نسل Z در حال کشف قابلیت دوستیابی فیسبوک است، اپلیکیشنی که پیشتر منسوخ تلقی میشد. این پلتفرم با بیش از ۲۱ میلیون کاربر روزانه، از Hinge پیشی گرفته و جوانان را با امکان بررسی ارتباطات مشترک اجتماعی جذب میکند.

ظهور غیرمنتظره فیسبوک دیتینگ در میان نسل Z
طبق گزارش جدیدی که توسط روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده، قابلیت دیتینگ فیسبوک که در سال ۲۰۱۹ راهاندازی شد، هماکنون با بیش از ۲۱ میلیون کاربر روزانه به یکی از پلتформهای محبوب دوستیابی تبدیل شده است. این اپلیکیشن که پیشتر توسط جوانترها به عنوان پلتفرمی قدیمی برای نسلهای پیشین تلقی میشد، اکنون توجه نسل Z را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل اصلی این جذب، امکان مشاهده دوستان مشترک و علایق مشابه بین دو طرف است که عمق بیشتری به ارتباطات میبخشد.
- بیش از ۱.۸ میلیون کاربر در دهه ۲۰ سالگی از این سرویس استفاده میکنند
- افزایش ۲۴ درصدی در گفتوگوهای روزانه کاربران ۱۸ تا ۲۹ ساله طی سال گذشته
- ۵۵ درصد زنان و ۵۶ درصد مردان جوان هر ماه برای یافتن رابطه به این اپلیکیشن بازمیگردند
«فیسبوک دیتینگ مرا مسحور خود کرده – من واقعاً معتاد آن شدهام»
«من با مردان در فیسبوک دیتینگ بیش از هر اپ دیگری گفتوگو داشتهام»
شرکت مادر فیسبوک، متا، با اجرای استراتژیهایی مانند تمرکز بر Marketplace و Messenger، سعی در جذب هرچه بیشتر نسل جوان داشته است. تام آلیسون، رئیس فیسبوک، معتقد است که نمایش افرادی واقعی با ارتباطات و علایق مشترک، دلیل اصلی موفقیت این پلتفرم است.
