اولیویا دانبا لحظه خجالتآور تعرق خود با برند دئودورانت قرارداد بست
اولیویا «لیوی» دان، ژیمناست بازنشسته، پس از وایرال شدن ویدئوی تعرقش در بازی بیسبال، قرارداد بزرگی با برند دئودورانت سکرت امضا کرد.

لحظه تعرق استرسآور لیوی دان که به قرارددی بزرگ تبدیل شد
اولیویا «لیوی» دان، ژیمناست بازنشسته و مدل Sports Illustrated، یکی از خجالتآورترین لحظات زندگی خود را به فرصتی تجاری تبدیل کرد. ویدئویی که در آن او در حال تماشای بازی دوستپسرش پل اسکنز، اِسِی تیم پیتسبورگ پایرتس، با لکههای عرق روی پیراهن سفیدش دیده میشد، به سرعت در فضای مجازی وایرال شد. این اتفاق منجر به همکاری او با برند دئودورانت سکرت شد. در تبلیغ این برند، دان با روحیهای خوب میگوید: «معلوم شد دخترها هم عرق میکنند» و از محصولی یاد میکند که «عرق استرس، ورزش و عرق لحظات وایرال» را کنترل میکند.
- این اتفاق در جریان بازی پایرتس در برابر سینسیناتی ردز در ۲۴ سپتامبر رخ داد.
- دان که برنده عنوان NCAA با LSU در ۲۰۲۴ است، نمونهای از تاثیر عصر NIL بر ورزشکاران محسوب میشود.
- نمونهای از سایر همکاریهای تجاری او شامل برندهایی چون Vuori، American Eagle و T-Mobile است.
- پل اسکنز در آن بازی شش ایننینگ بدون دریافت امتیاز پیتچ کرد و با میانگین earned run average) ERA) چشمگیر ۱.۹۷ فصل را به پایان رساند.
- این زوج پس از پایان فصل به تعطیلات در ایتالیا رفتند.
لیوی دان در پاسخ به این ویدئو در اینستاگرام نوشت: “نمیشه دختر رو به خاطر عصبی بودن سرزنش کرد.”
این همکاری، یکی از چندین قرارداد تجاری دان است که او را به یکی از چهرههای موفق در استفاده از فرصتهای بازاریابی تبدیل کرده است.
این داستان نشان میدهد چگونه یک لحظه به ظاهر خجالتآور در عصر رسانههای اجتماعی میتواند به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شود.
