همکاری لول لومون با انافال در دنیای مد
لول لومون با انافال همکاری جدیدی را برای تولید پوشاک ورزشی ۳۲ تیم انافال آغاز کرده است. این مجموعه شامل قطعات مردانه و زنانه از برندهای معروف لول لومون است.

همکاری لول لومون با انافال
لول لومون همکاری تاریخی با انافال را برای تولید پوشاک ورزشی تحت لیسانس این لیگ آمریکایی آغاز کرده است. این مشارکت که تمام ۳۲ تیم انافال را در بر میگیرد، پس از اعلام رسمی باعث رشد ۴.۹ درصدی سهام لول لومون شد. این همکاری نشاندهنده توجه فزاینده انافال به طرفداران زن است که اکنون ۴۷.۵ درصد از بینندگان سوپر بول را تشکیل میدهند.
- محصولات ویژه زنان شامل هودی اسکوبا، سوییشرت استدی استیت و مجموعههای دفاین و الاین
- قیمتها از ۱۲۸ تا ۱۴۸ دلار برای محصولات مختلف
- فروش از طریق فروشگاههای انافال و فانتیکس
- تأثیر تیلور سوئیفت و مستند دالاس کابویز بر رشد محبوبیت انافال در میان زنان
- کمپین تبلیغاتی با حضور ستارههایی مانند جو مونتانا و رایان کلارک
“لول لومون پایگاه طرفداری وفادار بر اساس فرهنگ، ارتباطات معنادار و نوآوری دارد” - رنی اندرسون، معاون اجرایی انافال
“این همکاری عصر جدیدی از هواداری را ایجاد میکند” - تحلیلگران صنعت مد
این همکاری استراتژیک نشاندهنده تحول در بازار پوشاک ورزشی و هدفگیری هوشمندانه جامعه رو به رشد طرفداران زن انافال است.
