مدیر عامل استیک ان شیک درباره جنگ با کرکر بارل و مقابله با فرهنگ بیدار: «مشتریان اصالت میخواهند»
مدیر عامل ایرانیتبار استیک ان شیک درباره رویکرد ضد فرهنگ بیدار و رقابت با کرکر بارل صحبت میکند. شرکت او با نصب پرچمهای بزرگ آمریکایی و پذیرش بیتکوین به دنبال احیای ارزشهای آمریکایی است.

مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل استیک ان شیک
سردار بیگلاری، مدیر عامل ایرانیتبار شبکه رستورانهای استیک ان شیک، در مصاحبهای اختصاصی درباره استراتژیهای رقابتی شرکت و مخالفت با فرهنگ بیدار صحبت کرد. وی که در سال ۲۰۰۸ این شرکت را در شرایط بحران مالی خریداری کرد، موفق به بازگرداندن سودآوری آن شد. بیگلاری به شدت از طرح بازطراحی کرکر بارل انتقاد کرده و آن را "اشتباه آشکار" میخواند.
- نصب پرچمهای بزرگ آمریکایی در ۴۰۰ شعبه
- پذیرش بیتکوین و معرفی برگر بیتکوین
- انتقاد از تغییرات لوگو و طراحی داخلی کرکر بارل
- مالکیت ۳٪ سهام کرکر بارل و هفت جنگ پروکسی
- استفاده از بیلبورد برای انتقاد از مدیرعامل رقیب
"مدیریت میدانست که مشتریان پایه از تغییرات خوششان نمیآید، اما باز هم آنها را انجام داد" "من معتقد به شایستهسالاری هستم. این سیستمی است که در استیک ان شیک با موفقیت پیاده کردیم"
شرکت بیگلاری هولدینگز که او آن را "موزه کسبوکارها" مینامد، علاوه بر استیک ان شیک مالک سهام شرکتهای دیگری نیز هست. وی که در کودکی از ایران به آمریکا فرار کرد، بر اصالت و سادگی به عنوان کلید موفقیت تأکید میکند.
