تبلیغ ESPN Bet در حین پوشش رسوایی شرطبندی NBA در برنامه «Get Up»
در صحنهای عجیب، شبکه ESPN هنگام بحث در مورد بازداشت بازیکنان NBA به دلیل شرطبندی، تبلیغات سایت شرطبندی خود را پخش کرد که نشاندهنده تناقض آشکار در صنعت ورزش امروز است.

رسوایی شرطبندی NBA و تبلیغات همزمان ESPN Bet
صنعت ورزش با یک رسوایی بزرگ شرطبندی مواجه شد که منجر به بازداشت چانسی بیلاپس مربی تریل بلیزرز پورتلند و تری رزیر بازیکن میامی هیت شد. این پرونده که توسط افبیآی در حال بررسی است، به یک حلقه غیرقانونی پوکر با ارتباطات مافیایی مرتبط است.
- برنامه "Get Up" ESPN در حالی که این رسوایی را پوشش میداد، تبلیغات سرویس شرطبندی خود به نام ESPN Bet را نمایش میداد
- میزبان برنامه مایک گرینبرگ سعی کرد با اشاره به تغییر فضای ورزش پس از لغو قانون PASPA در سال ۲۰۱۸، این تناقض را توجیه کند
- این صحنه نماد واضحی از نفوذ عمیق شرطبندی در ورزش مدرن است
گرینبرگ گفت: "شرطبندی زمانی بود که لیگها و شبکههایی مانند ESPN از آن دوری میکردند، اما آن روزها顯然 گذشته است" این واقعه نشان میدهد که چگونه مرز بین گزارشگری ورزشی و تبلیغات شرطبندی در حال محو شدن است این اتفاق بحثهای جدی درباره اخلاقمداری در رسانههای ورزشی و تأثیر شوم شرطبندی بر یکپارچگی ورزش را برانگیخته است.
