متل چالش ثبتنام پادکست «قهوه با کن» را با شرط عدم بحث درباره اسباببازیها متوقف کرد
شرکت متل با شرط عدم گفتگو درباره «اسباببازی، عروسکها» یا «شخصیتهای تخیلی مبتنی بر اسباببازی» مخالفت خود با ثبتعلامت تجاری پادکست سیاسی «قهوه با کن» را پس گرفت.

متل و پادکست «قهوه با کن» به توافق رسیدند
شرکت متل که پیشتر به دلیل احتمال تداخل علامت تجاری با پادکست سیاسی «قهوه با کن» به میزبانی کن بیبراج مخالفت کرده بود، با شرطی عجیب موافقت خود را برای ثبتنام این پادکست اعلام کرد. طبق توافق انجامشده، این پادکست نباید درباره «اسباببازی، عروسکها» یا «شخصیتهای تخیلی مبتنی بر اسباببازی» صحبت کند. کن بیبراج، مجری پادکست، این شرط را پذیرفت تا از «درگیری بیشتر» جلوگیری کند.
- متل در ابتدا ادعا کرده بود که نام «قهوه با کن» ممکن است با عروسک کن در فرنچایز باربی اشتباه گرفته شود.
- این شرکت به ویژه به عروسک کن باریستا اشاره کرده بود که در ثبتعلامت تجاری متل آمده بود.
- پادکست «قهوه با کن» میزبان مهمانان برجستهای مانند سناتور جو منچین و میلیاردر دیوید روبینشتاین بوده است.
- کن بیبراج تأکید کرد که نمایش او «هرگز درباره عروسکها، اسباببازی یا ساحل نبوده است».
کن بیبراج گفت: «این نمایش همیشه درباره گفتگوی واقعی با افراد واقعی بوده است».
مدیر ارتباطات فرماندار مریلند در پاسخ به این موضوع توئیت کرد: «فرماندار مور در برنامه قهوه با کن شرکت کرد - هیچگاه فکر نکنید که او با عروسک صحبت میکرد».
متل سابقه طولانی در حفاظت از برندهای خود دارد، از جمله شکایت از گروه آکوا برای آهنگ «باربی گرل» و بربری برای علامت تجاری BRBY. این توافق جدید نشاندهنده تعادل بین حقوق علامت تجاری و آزادی بیان در محتوای رسانهای است.
