افزایش لغو اشتراکهای دیزنی+ و هولو پس از توقف موقت برنامه جیمی کیمل
دادههای شرکت آنتن نشان میدهد لغو اشتراکهای دیزنی+ و هولو در پی توقف موقت برنامه «جیمی کیمل لایو» افزایش یافت. تعداد لغو اشتراکها در سپتامبر به ۴.۱ میلیون برای هولو و ۳ میلیون برای دیزنی+ رسید.

افزایش لغو اشتراکهای دیزنی+ و هولو
دادههای شرکت تحلیل اشتراک آنتن نشان میدهد که لغو اشتراکهای پلتفرمهای استریم دیزنی+ و هولو در ماه سپتامبر افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش همزمان با توقف موقت برنامه «جیمی کیمل لایو» توسط شبکه ABC رخ داد که متعلق به شرکت والت دیزنی است. شبکه ABC این برنامه را به مدت کمتر از یک هفته در پی انتقادات از اظهارات کیمل درباره کشته شدن فعال محافظهکار چارلی کرک متوقف کرد.
- نرخ لغو اشتراک (churn rate) برای هولو از ۵٪ در اوت به ۱۰٪ در سپتامبر افزایش یافت
- نرخ لغو اشتراک برای دیزنی+ از ۴٪ به ۸٪ در همین بازه زمانی رسید
- تعداد کل لغو اشتراکها در سپتامبر ۴.۱ میلیون برای هولو و ۳ میلیون برای دیزنی+ بود
- با این وجود، ثبتنامهای جدید در سپتامبر برای هر دو سرویس بیشتر از پنج ماه قبل بود
آنتن یک شرکت تحلیل اشتراک است که دادههای مصرفکنندگان آمریکا را ردیابی میکند این دادهها مشترکین در طرحهای bundle را شامل نمیشود در گزارش سودآوری اخیر دیزنی برای سه ماهه منتهی به ۲۸ ژوئن، این شرکت ۱۸۳ میلیون اشتراک دیزنی+ و هولو را گزارش کرد. دیزنی از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.
