نظرسنجی جدید درباره بیشترین هزینهکرد آمریکاییها در هالووین
بر اساس نظرسنجی جدید، بیش از نیمی از آمریکاییها گفتند افزایش قیمت شکلات بر میزان آبنبات توزیعی در هالووین تأثیر گذاشته است. نسلهای جوان تقریباً دو برابر بیشتر هزینه میکنند.

هزینهکرد آمریکاییها در هالووین
بر اساس نظرسنجی جدید شرکت Empower که ۲۰۰۰ آمریکایی را مورد بررسی قرار داده است، یک سوم افراد هالووین را یکی از پرهزینهترین تعطیلات سال میدانند. میانگین هزینهکرد آمریکاییها ۲۹۶ دلار است که شامل آبنبات، لباس، تزئینات و سرگرمی میشود. نسلهای جوان تقریباً دو برابر بیشتر هزینه میکنند: میلینیالها ۵۲۲ دلار و نسل Z ۴۳۵ دلار.
- ۵۷٪ از افزایش قیمت شکلات به عنوان عامل تغییر در میزان آبنبات توزیعی نام بردند
- ۵۲٪ به دلیل تورم از هزینههای کلی هالووین کم میکنند
- ۵۴٪ معتقدند والدین امروز تحت فشار هزینهکرد بیشتر نسبت به نسلهای گذشته هستند
- ۴۵٪ ترجیح میدهند برای تجربیات مانند سفر یا مهمانی هزینه کنند تا تزئینات
- ۲۳٪ از نسل Z و میلینیالها برای حیوانات خانگی خود لباس میخرند
“برخی مصرفکنندگان ممکن است به دلیل افزایش قیمتها، شکلات را در هالووین نادیده بگیرند. هزینهکرد هالووین نشان میدهد که چگونه فشارهای قیمتی بودجهها را تغییر میدهد.” – ربکا ریکرت
“۵۱٪ گفتند هالووین یکی از تعطیلات موردعلاقه آنهاست و خاطرات ایجاد شده با خانواده و دوستان بیقیمت است.”
نتایج نشان میدهد که با وجود تورم، تمایل به ایجاد تجربیات بهیادماندنی همچنان قوی است و نسلهای جوان از فناوری مانند هوش مصنوعی برای پیدا کردن بهترین معاملات و ایدههای لباس استفاده میکنند.
